söndag 3 januari 2010

Gris


Äntligen så blev det en gris!!!
Har varit många sena kvällar nu på sista tiden.
Ikväll började jakten vid ca kl 20.30
Sen vid ca kl 23 frös jag så in i .....så jag gick hem och värmde mig lite.
Vi kl 01.00 satt jag på nytt pass med en oryx 18.5 g i loppet och nu så tog det inte lång tid innan dom kom.
Vid kl 01.50 så small det och 9,3*62:an gjorde nytta grisen lade sig på plats den gick inte 1 m
Det blev en gylta.
Hemma var jag ca kl 03 efter att ha släpat grisen hem på dotterns pulka då jag inte kom åt traktorn Helt slut.........
Men nu hänger den iaf i garaget.

8 kommentarer:

  1. Grattis Grattis!!

    Tisse & Johanna

    SvaraRadera
  2. Det var jävla på tiden. *smeker magen* Ska bli gott med en vildsvinsstek!! hihi/ Jeanette

    SvaraRadera
  3. grattis/hjalmarsson

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Tackar Tisse & Johanna
    Tackar Hjalmarsson
    Det va riktigt gott att klippa den..

    SvaraRadera
  6. Fan dej, nu har jag den låten på skallen KEBABPIZZA... hahahaa
    syster

    SvaraRadera
  7. SKAM DEN SOM GER SIG...
    skönt att utdelningen kom tillslut!
    GRATTIS
    // Bertis

    SvaraRadera
  8. Vilken stor kanin .
    Hul länge har du tvångsmatat den ?.....


    JD.

    SvaraRadera