lördag 16 april 2011

Galt 57 kg

Gick ner till gammla åtlen vid 22 tiden. Tog bara ca 30 min så hörde Patrik och jag en gris rakt under tornet. Pulsen steg en aning men så bara tystnade det. Det tog sen ca 2 tim så plötslig tände lampan sig. Så först en riktigt stor gris, men den bara sprang igenom åtlen och försvann. 5 min efter det så kom det 2 st nya grisar 2 galtar tog sikte på en av dom och så small det. Grisen gick ca 40 m med klockren träff. Nu är det bara lite jobb kvar innan läggdax. Ny jakt imorgon kväll


8 kommentarer:

  1. Grattis!
    Va spännande.

    / Leif

    SvaraRadera
  2. Fint! Grattis! Ikävll ska jag också ut! Jaktsuget kommer tillbaka rätt fort :)

    SvaraRadera
  3. Tacka alla..
    Ja jaktsuget försvinner aldrig hoppas jag

    SvaraRadera
  4. Härligt nu har du fällt några till.snart dax för mig att följa med så vi kan gå tomme hem igen:)
    MVH BOJ!!

    SvaraRadera